trAck mArk

lEpAskAn 10sI0n AndA d'sInI

Saturday 11 June 2011

nk bAlIk AsrAmA dAh

salam semua......
apo khabo.......... ary nie adalah ary terakhir aku nk edit2 blog nie pown... bb cuti dh abz......... sabo je la.......
tapy lagi syok duk kt asrama......... leh jumpa friendz aku........ kt sana la aku nk wt kenangan bersama sahabat-sahabat aku yang termanis.............. ingt la bnyk2 zaman.... zaman remaja kita la yg paling srnk....... bb kita dh x blh nk kembali ke masa silam dh.... kita kena kehadapan......... 
lebih baik kita berseronok dgn kawan2 kita yg ada skrang.... sbub nnti dh kahwin ssh nk juma kawan2 yg ada skrang nie.............erm............ aku pown x taw la cmne nk kekalkn persahabatan kami nie........ blur..oooo.. ni doa untuk semua sahabat aku..........


No comments: