trAck mArk

lEpAskAn 10sI0n AndA d'sInI

Saturday, 11 June 2011

nk bAlIk AsrAmA dAh

salam semua......
apo khabo.......... ary nie adalah ary terakhir aku nk edit2 blog nie pown... bb cuti dh abz......... sabo je la.......
tapy lagi syok duk kt asrama......... leh jumpa friendz aku........ kt sana la aku nk wt kenangan bersama sahabat-sahabat aku yang termanis.............. ingt la bnyk2 zaman.... zaman remaja kita la yg paling srnk....... bb kita dh x blh nk kembali ke masa silam dh.... kita kena kehadapan......... 
lebih baik kita berseronok dgn kawan2 kita yg ada skrang.... sbub nnti dh kahwin ssh nk juma kawan2 yg ada skrang nie.............erm............ aku pown x taw la cmne nk kekalkn persahabatan kami nie........ blur..oooo.. ni doa untuk semua sahabat aku..........


Wednesday, 8 June 2011

sAhAbAt bArU AkU

ini adalah Faiq yg aku katakn 2

alo2 kopi or milo..............
korang nk taw x kisah sahabat aku nie........... nama dia faiq......... baru indah dtng kulim dari KL....... kira dye nie mt KL la.... sama jew ngan aku.. aku pown mt KL gak.... cuma aku nie stay kt kulim dari kecik tapy lahir kt KL... si faiq nie plak lahir kt kulim tapy stay KL.........hahahahahahaha :) :)
nk jadikn cerita..... masa last periksa ary 2... aku ngan dye nie gaduh(ampa x yah taw la gaduh sbb per biaq jadi rahsia) dh a ary 2 last day kami semua kt kolah.... gadoh hal kecik jew...... sampai skrang xakuw x sembang ngan dye....... tapy aku nagku la aku start dulu open gaduh2 nie......... ampa rase aku nie mcm manew...... dye pnyer la wt baik..... tapy aku dh mlaz smbng ngan dye..... zalim ker aku nie???? aku rasa btoi ckp orang lain perkataan *MUNAFIK* sudah menjadi sifat aku kerna aku nasihat orang pasai sahabat tapy aku yg memutuskan silaturahim.......... erm sabo jew la........ aku harap apa yang aku lalui nie ade hikmahnya...........
hahahhahahaahaha :) :) :) :D :D :D

Tuesday, 7 June 2011

cUtI 2 mInggU

Salam pembaca............
ape cer semua sht x.......... erm cuti 2 minggu dh nk abbiz dh.... so x lama lagy leh la jumpa my friends........
hahahhaaa...... cuti akuw sungguh bermakna kerna dapat holiday kt rumahku syurgaku.......... daripada awl sampai la abiz............... srnk giler cuti kt syurga nie......... hahhahaha............. hary ni aku dh naik borink bb x taw nk wt per.......... dlm cuti niew jer.......... tngk tb and fb jer memanjang................ padahal bknnyer ade nk wt per2 pown kt situ.............. hahhahahaaa...........:):):):)

Monday, 6 June 2011

cIntA kpd AllAh

Di hadapan orang yang kita cinta,
hati kita akan berdegup kencang... 
Tapi di depan orang yang kita suka,
hati kita akan gembira... 
Di depan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja... 
Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta,
kita akan kaku... 
Tapi jikalau kita melihat ke dalam mata orang yang kita suka,
kita akan tersenyum...

Di depan orang yang kita cinta,
lidah kelu untuk berkata-kata... 
Di depan orang yang kita suka,
lidah bebas berkata apa sahaja...

Di depan orang yang kita cinta,
kita menjadi malu... 
Di depan orang yang kita suka,
kita akan tunjukkan imej yang sebenar... 
Kita tidak boleh merenung mata orang yang kita cinta... 
Tepi kita selalu merenung mata orang yang kita suka...
Bila orang yang kita cinta menangis,
kita akan turut menangis...


Di depan orang yang kita cinta,
musim sentiasa berbunga-bunga... Bila orang yang kita suka menangis,
kita akan turut membuat dia gembira...

Perasaan cinta bermula dari mata,
Perasaan suka bermula dari telinga... 
Jadi, jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka...
Umpama kita membuang telinga kita 
Tapi jika kita cuba menutup mata
Cinta berbuah menjadi airmata

Setiap orang yang akan mengalami ini dalam hidup mereka,
Cuma fikirkanlah bersama-sama siapa yang anda cinta.

Tetapi, hakikatnya
Cinta kepada Allah swt
Adalah lebih hakiki dan abadi

Sunday, 5 June 2011


Assalamualaikum!!!

first time nk belajaq wt blog...............

huhuu......... 

tulunnggg la ajaq wt blog nie............ 

hey pemuda pemudi :) :) :)